Modo Eyewear Buy a Frame, Help a Child See (Bir Çerçeve Al, Bir Çocuğun Görmesine Yardım Et) programı kapsamında son iki yıl içinde Hindistan ve Nepal’de 14 görme merkezi kurduğunu duyurdu. Modo, Seva Derneği ile işbirliği sayesinde özellikle göz bakım hizmetlerine erişim konusunda engellerle karşılaşan kadınlar ve çocuklar arasında yaygın olan görme engelliliği sorununa çözüm getirmeyi hedefliyor. Araştırmalar, bir çocuğun öğrenmesinin yüzde 80’inin görüş kalitesine bağlı olduğunu ve erken müdahalenin önemi vurguluyor. Modo Yerel Görme Merkezleri açarak, kadınların göz bakımına bağımsız bir şekilde başvurmalarını desteklemeyi, cinsiyet eşitliğini teşvik etmeyi ve bireylerin eğitim, iş ve ailelerine destek olabilmelerine olanak tanımayı amaçlıyor. Şirkete göre, bu girişim, 1 milyonun üzerinde kişiye sürdürülebilir, yüksek kaliteli ve uygun fiyatlı göz bakım hizmetlerine erişim sağlayacak, kapsamlı göz muayeneleri ve takip bakımları sunacak. Modo Eyewear, desteklerinin, bireylerin ve ihtiyaç duyan toplulukların yaşam kalitesini artırarak kritik önemde eğitim, altyapı ve ekipman sağladığını belirtiyor.

Mart 2025

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir