İtalya Pavilyonu Orlando’daydı
Anfao ve İtalyan Ticaret Ajansı ortaklığıyla, İtalya’nın gözlük üretim mükemmeliyetini sergileyen İtalya pavilyonu, geçtiğimiz ay sonu gerçekleştirilen Orlando, ABD merkezli optik fuarı Vision Expo East’de büyük ilgi gördü. Yedi bölgeden 16 İtalyan şirketini bir araya getiren İtalya pavilyonu, Made in Italy etiketini kusursuzca taşıyan en iyi ürünleri sergiledi. Vision Expo East fuarındaki İtalya pavilyonunu desteklemek amacıyla, bu yıl 1.200 katılımcı ile %9’luk bir katılımcı artışı sağlayarak 42.000’den fazla ziyaretçi çeken, küresel gözlük sektörünün en önemli ticaret fuarlarından Mido Milano’nun masası da yer aldı. İtalya’nın Vision Expo East 2025’e katılımı, Anfao ve İtalyan Ticaret Ajansı’nın İtalyan Kobilerinin ABD pazarına yönelik ihracatlarını güçlendirmeyi amaçlayan tanıtım stratejisinin bir parçasıdır. Son üç yılda, bu strateji New York, Boston, Chicago ve Seattle’da düzenlenen gözlük tanıtımları ve Vision Expo East’teki grup katılımları ile gerçekleştirilmektedir. ABD, Anfao’nun 2024 yılına ait ilk verilerine göre İtalya’nın gözlük sektöründeki ihracatlarının %22.2’sini oluşturuyor.
Mart 2025