
Modo Dönüşümü Onurlandırıyor
Modo, 2025’e yepyeni bir ruhla giriyor. House of Modo çatısı altında markanın enerjisi daha renkli, daha cesur, daha genç olarak yeniden tanımlanıyor. Modo bu dönüşümün merkezine canlılık ve dinamizm dolu yeni Vibrancy koleksiyonunu alıyor. Neon vurgular, şeffaf detaylar, pastel tonlarla dengelenmiş cesur çizgilerden oluşan Vibrancy koleksiyonu; Modo’nun ikonik zarafetini özgürlük ve ifade alanı sunan modelleriyle kutluyor. Modo 2025’teki dönüşümünü yeni Satış Direktörü atayarak sürdürüyor. Modo’nun EMEA bölgesindeki ticari enerjisine taze bir soluk getirecek olan Satış Direktörü Marco Finocchi, yılların sektör deneyimiyle House of Modo vizyonuna liderlik etmeye hazırlanıyor. Modo hem strateji hem estetik hem de dağıtım anlamında heyecan verici gelişmelerin yıl boyunca süreceğinin müjdesini de veriyor. Modo’nun en yenisi Vibrancy koleksiyonu, geçtiğimiz ay Lookvision, Vision Biz, Spectr ve Eyebook gibi Avrupa’nın önde gelen sektörel yayınlarında yer aldı. Instagram’da ise moda editörlerinden influencer’lara kadar birçok ismin favorisi haline geldi. Renkli çerçeveler, özgün formlar ve yaratıcı kampanya diliyle Modo’nun özgürlük ve ifade odaklı yeni enerjisi beğeni topluyor.
Ağustos 2025