Renklerin ve Sanatın Bağımsız Evreni
Etnia Barcelona dünyayı tüm insanlar için tek bir ortak alan olarak görür. Koleksiyonlarında insan olmayı ve kişilik farklılıklarını renkler aracılığıyla özgürce kutlar.
Etnia Barcelona’nın hikayesi, yalnızca bir markanın değil, üç kuşağa yayılan bir tutkunun hikayesidir. 1950’li yıllarda Barselona’da küçük bir atölyede başlayan bu yolculuk, gözlük üretiminin inceliklerini el işçiliğiyle harmanlayan bir aile geleneğine dönüştü. David’in büyükbabası o yıllarda İspanya’da kalite odaklı ilk gözlük üreticilerinden biriydi. Küçük yaşlardan itibaren büyükbabası ve babası aracılığıyla gözlük yapımını, materyallerini ve tasarım inceliklerini yerinde görerek, kalite odaklı yaklaşımın bu meslek için olmazsa olmaz bir değer olduğunu öğrendi. 1978 yılı doğumlu David, 17 yaşına geldiğinde babasının yanında satış bölümünde profesyonel olarak çalışmaya başladı. Aile işinde çalıştığı süre boyunca; bilgi birikimini, gözlük tutkusunu ve girişimci ruhunu küresel optik sektöründe fark yaratacak, diğerlerinden kolayca ayrışacak bir markanın projesini geliştiriyordu. Gözlük sektöründe olmayanı, yapılmayanı, eksikleri ve ihtiyaç duyulanı 20’li yaşlarının başında olmasına rağmen netçe görebilecek kadar güçlü bir vizyona sahibi olan David, kuracağı markasını “bağımsız olma, insan olma, etnik ve kültürel çeşitliliklere saygı duyma” fikriyle temellendirmişti.