Tommy Hilfiger, Türk voleybolunun parlayan yıldızı Melissa Vargas’ın marka yüzü olduğu 2024 İlkbahar kampanyasını ve koleksiyonunu, keyifli bir akşamda gerçekleşen lansman partisiyle Soho House İstanbul’da tanıttı. Mükemmellik ve stile olan ortak bağlılıklarıyla bu iş birliği hem Tommy Hilfiger Eyewear hem de Melissa Vargas için heyecan verici yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor. Türkiye’nin en sevilen sporcularından biri olan Melissa Vargas, yeni marka elçisi olarak spor ve zarafetin eşsiz karışımını moda dünyasına taşıyor. Kampanya ayrıca futbol fenomeni Aurélien Tchouaméni, korkusuz dalga sörfçüsü Mason Hyce Barnes, yükselen moda yıldızı Cassandra Cano, çığır açan aktör Emilio Sakraya ve motor sporlarının öncü yıldızı Nerea Martì gibi isimleri de içeriyor. Dış mekanların neşesi ve iyimser ruhu, bu yetenekli ve seçkin marka elçilerinin sıcak ve zamansız görüntüleri aracılığı ile hayat buluyor. Tommy Hilfiger’ın yeni koleksiyonu, Amerikan mirasından ilham alan modern tasarımlar içeriyor. TH Monogram ile süslenmiş yeni şekiller, geleneksel asetata alternatif %27 geri dönüştürülmüş ve %43 biyo-bazlı asetat içeren yenilenmiş asetat kullanılarak üretilmiştir.

Mayıs 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir