Seiko Optik, dünyanın dört bir yanından onlarca projenin yarıştığı ve Hoya Vision Care tarafından düzenlenen Clear Vision Conference’ta ‘kız çocuklarının güçlendirilmesi’ adına Unicef ile yürüttüğümüz sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik projesiyle birincilik ödülünü kazandı. Unicef verilerine göre dünya genelinde 32 milyonu ilkokulda, 30 milyonu ortaokulda ve 67 milyonu lisede olmak üzere 129 milyon kız çocuğu okula gidememektedir. Türkiye’de eğitime katılım oranları 2000’li yılların başından bu yana artmış olsa da, hala iyileştirilmesi gereken alanlar bulunmaktadır. OECD’nin Aralık ayında yayınladığı raporda Türkiye; kız çocuklarının eğitime katılım oranı açısından rapora dahil edilen ülkeler arasında en alt sıralarda yer almıştır. Seiko uzun yıllar boyunca RX camları, plastik temizleme spreyleri ve temizleme bezlerinin konulduğu plastik zarflar da dahil olmak üzere son tüketiciye ulaştırıyordu. 2022 yılının başında RX kutuları geri dönüştürülmüş kraft malzemeye dönüştüren Seiko Optik, 2023 yılı ile birlikte spreyleri kutulardan tamamen kaldırarak ihtiyacı olan kız çocuklarının güçlendirilmesi için Unicef’e bağışta bulundu.

Şubat 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir