Guess Inc. ve küresel marka yönetim şirketi Whp Global, New York merkezli moda markası Rag & Bone’un güneş gözlüğü ve optik çerçeve koleksiyonları için Marcolin Group ile özel bir lisans anlaşması imzaladı. Dört yıl süreyle geçerli olacak bu işbirliğiyle Marcolin, Rag & Bone’un yeni gözlük koleksiyonlarını tasarlayacak, üretecek ve dünya çapında dağıtımını üstlenecek. Yeni Rag & Bone koleksiyonu, metropol yaşamının enerjisinden ilham alarak hem işlevselliğe hem de stile önem veren, trendleri takip eden kullanıcıları hedefliyor. Marcolin Ceo’su Fabrizio Curci, “New York kültürüne kök salmış çağdaş ve özgün estetiği yansıtan ikonik bir markayla çalışmaktan gurur duyuyoruz” dedi. Guess Kurucu Ortağı ve Kreatif Direktörü Paul Marciano ise “Marcolin ile 30 yılı aşkın süredir stil, inovasyon ve detaylara gösterilen özen konularında ortak bir vizyonu paylaşıyoruz. Bu sinerjiyi Rag & Bone markasını da kapsayacak şekilde genişletmekten ve markanın benzersiz kimliğini yansıtan yepyeni bir gözlük segmentinin gelişimine katkıda bulunmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.

Temmuz 2025

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir