Oliver Peoples 60’lara Götürüyor
Kaliforniya merkezli gözlük markası Oliver Peoples, Nineteen Sixties (1960’lar) isimli yeni kampanyası ile dönemin ihtişamını yansıtan vintage esintili asetat çerçevelerden oluşan yeni koleksiyonunun ruhunu eşsiz bir şekilde gözler önüne seriyor. Marka yeni koleksiyonundaki tüm stiller için dönemin en ünlü sanatçılarının, müzisyenlerinin ve yazarlarının kullandığı gözlüklerden etkilenmiş. Ninenteen Sixties kampanyası ile markanın iki yeni modeli de ön plana çıkıyor.
Oliver Peoples imzası taşıyan yeni modellerden Cassavet büyük boy yuvarlak profili ve anahtar deliği köprüsüyle asetat şıklığı sunarken çerçevesindeki eğimle dikkatleri üzerine çekiyor. Merceaux modeli ise eğimli konturlarını net ve köşeli bir silüete uyarlıyor. Oliver Peoples yeni kampanyasının çekim mekanı olarak New York’taki John F. Kennedy Havalimanı’nın ikonik Twa Terminali’ni seçmiş. Nineteen Sixties kampanyası bu yönüyle seyahatlerin altın çağı olarak kabul edilen 1960’lara saygı duruşu niteliği taşıyor.
Aralık 2022