Nirvan Javan’dan Yeni Kampanya
İsviçre merkezli Nirvan Javan Japonya’da gerçekleşen çarpıcı bir fotoğraf çekimi ile yeni Toronto ve Tokyo koleksiyonlarını sergilediği yeni The Eyes Must Travel (Gözler Seyahat Etmeli) kampanyasını beğenilere sunuyor. Kodawari (mükemmelliğin amansız arayışı) kavramından etkilenen Tokyo koleksiyonu minimalizm ve hassasiyeti vurguluyor. Çerçeveler, her küçük detayın özenle düşünüldüğü bir şehir olan Tokyo’nun fonunda sergileniyor. Öte yandan Toronto’nun kültürel zenginliği ve canlı çeşitliliği Shades of Toronto koleksiyonunu şekillendirdi. Koleksiyondaki çerçeveler, cesur tasarımları ve çarpıcı renkleriyle şehrin canlı özünü yansıtıyor. Kampanya görselleri, farklı kültürlerin zahmetsizce iç içe geçtiği hareketli pazar sahnelerinde yer alarak, dinamik enerjiyi yansıtıyor. Bu kampanya sadece gözlükleri sergilemekle kalmıyor, seyahatin yaratıcılığı ve bakış açısını nasıl şekillendirdiğine dair bir anlatı olarak sunuluyor. Nirvan Javan, The Eyes Must Travel kampanyasındaki bu ilham verici tasarımlar aracılığıyla sizleri dünyayı görmeye ve belki de onların içinde kendi yolculuğumuzu keşfetmeye davet ediyor.
Ekim 2024