Movitra’nın temel değerleri olan yenilikçilik, İtalyan kimliği ve öncü ruh, bu sezon beğenilere sunulan yeni ve çarpıcı bir kampanya ile ifade ediliyor. Kampanya, markanın temel Dna’sı olan ‘2 Souls, 1 Brand’ (2 Ruh, 1 Marka) kavramını iletmek için hazırlandı. Görsellerde, bir erkek ve kadın Movitra’nın kalite ve işçilik gibi niteliklere yüzde yüz bağlı, güçlü, kararlı İtalyan ruhunu temsil eden, hassas bir gelenekten doğan klasik mermer veya abanoz heykeller olarak tasvir ediliyor. Görsel kontrast olarak, vücutlarındaki çatlaklar Movitra’nın teknolojik ilerlemesini sembolize ederken, markanın ikinci ruhu olarak isimlendirilen tamamen benzersiz ve patentli dönen tasarım yeniliğinin arkasındaki ileri teknolojik gücü temsil eden altın veya gümüş sıvı metal ortaya çıkarılıyor. Kampanya, görsellerin konseptini ve Movitra tasarımının ilerici yenilikçiliğini vurgulayan ‘İtalyan yenilikçilik sanatı’, ‘Yenilikçilik damarlarımızda akıyor’ ve ‘Dna’da öncüler’ olmak üzere üç ana başlık içeriyor. Görseller, Movitra müşterilerine kartlar ve posterler de dahil olmak üzere bir dizi satış noktası materyalinde sunuluyor.

Ağustos 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir