Mondottica Group, popüler marka florence by mills ile ortaklıklarını duyurdu. IMG’nin aracılık ettiği bir anlaşmayla, aktris Millie Bobby Brown’ın Z kuşağına odaklı güzellik, yaşam tarzı ve moda markası florence by mills, Mondottica Group ile güneş ve optik gözlük stillerinin tamamında ortaklık kuruyor. 2019 yılında lanse edilen florence by mills, moda ve güzellik alanlarında başarı kazanmış bir yaşam tarzı markasıdır. Marka, Mondottica Group’un gözlük ve dağıtım alanındaki uzmanlığını seçerek moda aksesuarlarına doğru genişlemeye devam ediyor. Mondottica Ceo’su Tony Pessok “Mondottica Group, florence by mills ile gözlük lansmanı yapmaktan heyecan duyuyor. Millie Bobby Brown’ın dünya çapında büyük bir etkisi var ve onu en yeni marka ortağımız olarak ağırlamaktan heyecan duyuyoruz. Onun gözlüklere getirdiği özgün yaklaşım, Mondottica Group’un kaliteli yapı ve şık tasarım konusundaki uzmanlığıyla birleşti ve ortaya kendi nesline ve ötesine hitap edecek eğlenceli ve kendinden emin gözlük stilleri çıktı” dedi.

Ağustos 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir