Modo Eyewear yeni Creative Lightness kampanyasını başlattı. Creative Lightness, markanın öncü tasarıma olan bağlılığının ve tarzlardaki kontrast ile çerçevelerdeki hafifliğin etkileşimine odaklanmasının bir kutlamasını temsil ediyor. Modo’nun gözlük koleksiyonunun çeşitli ve etkileyici stillerini sergileyen bu büyüleyici kampanya, renkli ışık ve kontrast üzerindeki görsel oyunuyla izleyenlerin dikkatini çekecek ve her bir çerçevenin ince işçiliğini ve karmaşık ayrıntılarını vurgulayacak. Modo Eyewear Ceo’su Alessandro Lanaro “Modo’da inovasyon ve tasarımın özünü temsil eden Creative Lightness’ı müşterilerimize sunmaktan heyecan duyuyoruz. Yarattığımız her çerçeveyle, inovasyona odaklanırken kullanıcının bireyselliğini geliştirmeye çalışıyoruz. Bu kampanya, sınırları zorlama ve müşterilerimize uzun süre giyilebilecek stiller sunma konusundaki kararlılığımızı mükemmel bir şekilde yansıtıyor” dedi. Görsel olarak büyüleyici olan kampanya, geleneksel ve dijital medya, Modo Eyewear’ın web sitesi ve sosyal medya kanalları dahil olmak üzere çeşitli platformlarda yer alacak.

Mayıs 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir