Fiera Milano Rho’da 3 – 5 Şubat 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Mido, dünya çapındaki yeni iletişim kampanyasını başlattı. İnsan yaratıcılığını yapay zekanın yenilikçi gücüyle birleştirerek oluşturulan The Eyewear Universe (Gözlük Evreni), bu teknolojiyle geliştirilen ilk fuar kampanyası olma özelliği taşıyor. Mido Başkanı Giovanni Vitaloni “Mido sadece gözlük sektöründe değil, yeni trendlerin dalgasını sürekli olarak takip etmiş ve çoğu zaman da önceden tahmin etmiştir. Geleneksel ticaret fuarı konseptini değiştirerek, sergiler ve bunların etrafındaki olaylar açısından ve ayrıca yıl boyunca çevrimiçi olarak mevcut olan Otticlub toplantıları gibi eğitim alanında da kendisini gerçekten küresel bir etkinliğe dönüştürdü. Teknolojik ve dijital yeniliklere sürekli olarak güvenen Mido, fuarda kullanılmak üzere bir uygulama geliştiren ve bir reklam kampanyasında artırılmış gerçekliği kullanan dünyadaki ilk fuarlardan biri oldu. Bugün insan yaratıcılığının ne ölçüde yeri doldurulamaz olduğunu ve yeni teknolojileri anlamanın onları nasıl akıllıca yöneteceğimizi bilmek anlamına geldiğini çok iyi bilerek, yapay zekanın görsel iletişimin yeni sınırlarını keşfetmek için bize sunduğu fırsatı memnuniyetle karşılıyoruz” dedi. Kampanya için seçilen iddia, görüntüleri şekillendiren ve yeni bir evrenin parçası olan küreler aracılığıyla grafiksel olarak sunulan gözlük evrenidir. Farklı boyut ve renklerdeki gezegenler, ikonik stil kişilikleri için zemin oluşturarak fantastik bir gözlük dünyası yaratmaya yardımcı oluyor.

Ağustos 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir