Mido 2025 Kampanyası 3 Ödül Kazandı
Mido, 2025 edisyonunun kampanyası Refocusing On Humans (İnsana Yeniden Odaklanma) temasıyla 29. Mediastars Reklam Teknik Ödülleri’nde basılı medya kategorisinde Mediastar, Dergi ve Özel Yaratıcı Yönetmenlik olmak üzere üç birincilik ödülü kazandı. Mido reklam kampanyaları ile üst üste üçüncü yıl dünyadaki en prestijli reklam ödüllerinden biri olan Mediastars’a hak kazanmış oldu. Bu sonuç, tek bir yaratıcı konseptin ötesine geçerek; Mido fuarının kutlanan, kamuoyu ve basına güçlü şekilde hitap eden, sürekli yeni ve güncel kampanyalar yaratma becerisi ve aynı zamanda net ve tanınabilir yanını koruyabilme yeteneğine işaret ediyor. Mido’nun bu başarısı, stratejik vizyonunun gücünü ve ekibin iş kalitesini ortaya koyuyor. Uli Weber’in fotoğrafladığı, Max Galli’nin Mixer Group ile işbirliği içinde ortaya koyduğu Refocusing On Humans kampanyası, insanı tekrar odak noktasına taşıyor ve estetik güzellikleri oluşturan insan yaratıcılığı ile ustalık becerilerine övgü niteliği taşıyor. Fotoğraf sanatının ustalarından Uli Weber‘e emanet edilen kampanya, gözlük dünyasının benzersiz yaratıcı ruhunu yansıtarak insanın hayranlık uyandıran özgünlüğünü anlatıyor.
Temmuz 2025