Milano Optik Fuarı (Mido) 50 ülkeden 1.200’ün üzerindeki katılımcısıyla 8-10 Şubat 2025 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Mido yetkilileri tarafından bu yılki edisyonda önemli değişiklerin gerçekleşeceği açıklandı. En önemli yeniliklerden biri, ikonik Design Area’ya ev sahipliği yapmaya devam edecek olan 2 ve 4 numaralı pavyonlarla ilgilidir. Sektörün en vizyoner yaratıcılarının yer aldığı Design Area, Mido tarafından şekillerin ve malzemelerin gözlüklerin birçok yüzünü anlatmak için bir araya geldiği bir deney laboratuvarı olarak tanımlanmaktadır. Mido yetkilileri, bazı önemli eski katılımcıların dönüşünün, zaten son derece popüler olan bu alanı daha da yükselteceğini belirtiyor. Tasarımcı özgünlüğüne odaklanan firmaların yer aldığı ve rağbet gören bir alan olan Academy ise bu yıl pavilyon 2’den teknoloji için ayrılmış pavilyon 6’ya taşınarak teknolojiyi yaratıcılıkla buluşturacak. Büyük markaların kavşağı, moda ve lüks tutkunlarının mıknatısı olan ünlü Fashion Square de daha işlevsel hale getirilmek üzere güncellenecek. Ayrıca bu yıldan itibaren atölyeler, seminer, konferanslar vb. için ayrılan tarihi Otticlub alanının adı The Vision Stage olarak değiştirildi.

Aralık 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir