Palm Angels Amerikan sokak kültüründen ilham alarak, lüks ve sokak giyimini mükemmel bir şekilde harmanlayan çağdaş koleksiyonları ile dikkat çekiyor.
Francesco Ragazzi, 2015 yılında Palm Angels moda markasını kuran İtalyan bir moda tasarımcısı ve fotoğrafçıdır. Benzersiz vizyonu ve kaykay kültürüne olan sevgisi, markanın koleksiyonlarına ve yüksek profilli tasarımcılar ve sanatçılarla yaptığı işbirliklerine ilham vererek Palm Angels’ı bugün moda dünyasının en çok aranan markalarından biri haline getirdi. Palm Angels Amerikan sokak kültüründen ilham alarak, lüks ve sokak giyimini mükemmel bir şekilde harmanlamasıyla öne çıkıyor. Los Angeles’ın kaykay kültürünün fotoğrafik dokümantasyonu olarak başlayan süreç, en iyi İtalyan işçiliğiyle yükselen lüks sokak giyim moda markası Palm Angels’a dönüştü. Marka, sokak giyimine ve üst düzey modaya getirdiği benzersiz yaklaşımla moda dünyasında hızla popülerlik kazandı. Palm Angels’ın tarihine ve bugün nasıl en çok aranan markalardan biri haline geldiğine daha yakından bakacağız.
Ragazzi’nin önceki kariyeri Francesco Ragazzi, Palm Angels’tan önce 10 yıl boyunca efsanevi Fransız dış giyim markası Moncler’in Kreatif Direktörlüğünü yaptı. Bu bağlantı, son yıllarda iki marka arasındaki güçlü işbirliklerine olanak sağladı. Ragazzi 2000’li yılların başında Los Angeles’ta kaykaycıların fotoğraflarını çekmeye başladı ve bu fotoğraflar daha sonra kendi moda markasının ilham kaynağı olacaktı. Ragazzi’nin fotoğrafları kaykay kültüründen büyük ölçüde etkilenmiş ve Ragazzi bu ilhamı üst düzey moda ve sokak giyiminin bir karışımı olan bir marka sunmak için kullanmıştır.