Kronoloji
1980
Carlo Crocco ilk Hublot saatini sunar. Altından yapılan bu saat, saat yapımında kullanılan ilk siyah doğal kauçuk kayışa sahiptir.
2004
Jean-Claude Biver Hublot’nun Ceo’su olarak görevi devraldı. Biver, markanın Dna’sını yeniden yorumlayarak; altın ve seramik, tantal ve kırmızı altın, magnezyum ve titanyum gibi malzemeleri bir araya getiren “Fusion” konseptini hayata geçirirken, Hublot saatlerinin anında tanınabilen tasarımını da sadakatle koruyor.
2005
Jean-Claude Biver, göreve gelmesinin üzerinden bir aydan kısa bir süre geçtikten sonra, Baselworld fuarında hem konsept hem de tasarım açısından devrim niteliğinde bir akronograf içeren yeni bir koleksiyon sunma hedefini gerçekleştirdi. The Bang isimli saat, Cenevre Saat Festivali’nin “Grand Prix d’Horlogerie” yarışmasında En İyi Tasarım ödülünü kazandı. Hublot daha sonra ödüller, övgüler ve siparişler kazanarak olağanüstü bir büyüme kaydetti.
2006
Lüks bir marka tarafından hazırlanan ilk internet TV kanalı olan Hublot TV doğdu. Yepyeni Hublot “görünmez görünürlük” konseptini içeren Big Bang All Black’in lansmanı yapıldı.
2007
Hublot ilk butiğini Paris’te Rue Saint-Honoré’de açtı. Ertesi yaz Saint-Tropez’deki Hôtel Byblos’ta ikinci bir butik açıldı. Güzel bir şekilde dengelenmiş 48 mm’lik büyük boy kasasıyla etkileyici bir Big Bang dalış saati tanıtıldı. Hublot, “3 M” yani monomatière (tek malzeme), monochrome (tek renk), microbillée (mikrobaskı) konseptini yansıtan ilk kendi üretimi Big Bang’i sundu. Bu saat Bahreyn’de En İyi Teknolojik Yenilik seçildi. Aynı zamanda, görünmez taş ayarının bir başyapıtı olan muhteşem One Million $ BB, Cenevre Saat Festivali’nin “Grand Prix d’Horlogerie” yarışmasında En İyi Mücevher Saati seçildi.
2008
Kadınlar için özel olarak tasarlanan ilk Big Bang ve daha geleneksel, zarif spor-şık bir tarza sahip yeni “Classic Fusion” koleksiyonunun lansmanı yapıldı. Dünyanın önde gelen lüks holdingi Fransız LVMH Group Nisan ayında Hublot’yu satın aldı. Jean-Claude Biver, PME Magazine tarafından “Yılın İsviçreli Girişimcisi” ve Premier Middle East Watches ödüllerinde “Yılın Ceo’su” seçildi.
2009
Jean-Claude Biver, Orologi da Polso, La revue des montres, GMT ve Business Montres dergileri tarafından “2009 Yılının Adamı” seçildi. One Million $ Black Caviar, Cenevre Saat Festivali’nin “Grand Prix d’Horlogerie” yarışmasında “En İyi Mücevher Saati” ödülünü aldı. Hublot yeni King Power koleksiyonunu sundu. Felsefesine sadık kalan saat üreticisi, 48 mm çapındaki daha güçlü ve modern kasası, çeşitli seviyelerde kadranı, kalıplanmış kauçuk çerçevesi ve kabartma vidalarıyla sınırları zorladı. Hublot, Cenevre Gölü kıyısındaki Nyon’da yeni yüksek teknoloji üretim tesisini açtı. Altı bin m2’lik bu tesis saatçilik sanatına ve tamamen Hublot tarafından tasarlanan, geliştirilen ve üretilen, kadran tarafına entegre edilmiş bir sütun çarklı kronograf mekanizması olan Unico mekanizmasının yaratılmasına adanmıştı.
2010
Unico mekanizmasıyla donatılmış ilk King Power modelleri görücüye çıktı. Hublot üretimi içinde, Grande Complication mekanizmalarında uzmanlaşmış yaklaşık otuz saat ustası, prototip tasarımcıları, elektrokaplama teknisyenleri ve eski Hublot tedarikçisi BNB’den mühendislerin çalıştığı bir Grande Complication departmanı kuruldu. Hublot otuzuncu yılını Manufacture Tourbillon’u piyasaya sürerek kutladı. Yeni Masterpiece saat serisinin lansmanı yapıldı. Hublot, FIFA’nın Resmi Saati, önümüzdeki iki futbol Dünya Kupası’nın Resmi Saatçisi ve Formula1’in Resmi Saat Üreticisi oldu.
2011
Hublot, Alp ve Kuzey Disiplini Kayak Şampiyonalarının Resmi Zaman Tutucusu olarak seçildi. Hublot, Bale’de, hareket köprülerinde de kullanılan karbon fiberden Katedral Dakika Tekrarlayıcı, Tourbillon, Sütun Çarklı Kronograf ile bir dünya prömiyeri gerçekleştirdi. Hublot, Monako Oşinografi Müzesi ile ortaklaşa Oceanographic 4000’i sundu.
2012
Ricardo Guadalupe Hublot’nun Ceo’su olarak atanırken, Jean-Claude Biver şirketin Yönetim Kurulu Başkanı oldu. Hublot, Ferrari’nin saat yapım ortağı oldu. Bu ortaklık, türev ürünlerin hazırlanması veya sponsorluk için basit bir anlaşma değildi. Hem marka imajı hem de her iki şirketin ticari faaliyetleri açısından Ferrari ve Hublot’un tüm faaliyetlerini kapsayan eksiksiz bir anlaşmadır.
2014
Italia Independent ile kapsük koleksiyonların sunulmasına yönelik ilk ortaklık yapıldı.
2018
Italia Independent ile Hublot markası adı altındaki optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarının tasarımı, üretimi ve dünya çapındaki dağıtımı üzerine çok yıllı küresel bir lisans anlaşması imzaladı.
2020
Italia Independent ile yaptığı küresel gözlük lisans anlaşmasını yenileyerek, işbirliğini 2024’e kadar uzattı.
Mart 2023