Marcolin Group, 30 Eylül 2023’te sona eren dokuz aylık ve yılın üçüncü çeyreğine ilişkin sonuçlarını açıklarken, ilk dokuz ayda net satışların 2022’nin aynı dönemine kıyasla yüzde 3 artarak 421.6 milyon Euro’ya ulaştığını kaydetti. İlk dokuz ay bir yıl önceki karşılaştırılabilir döneme kıyasla 11.7 milyon Euro artışla 13.5 milyon Euro net karla kapandı. Şirket ayrıca dokuz aylık düzeltilmiş Favök’ün 64.6 milyon Euro olduğunu ve 2022’nin ilk dokuz ayındaki 50.5 milyon Euro’ya kıyasla yüzde 28’lik bir artış kaydettiğini belirtti. Şirket, sonuçların “karmaşık sosyo-politik ve ekonomik senaryoların damgasını vurduğu küresel bir bağlama rağmen, grubun son yıllarda benimsediği iş stratejisini doğruladığını” söyledi. 2022’nin ilk dokuz ayı ile karşılaştırıldığında, Marcolin’in Asya pazarı gibi yüksek potansiyelli bir pazardaki performansı cari döviz kurlarında yüzde +86 ve sabit döviz kurlarında yüzde +91 ile büyümeye devam etti. EMEA bölgesinin performansı da cari döviz kurlarında yüzde +4 ve sabit döviz kurlarında yüzde +5 ile pozitifti.

Aralık 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir