Marcolin yeni “Marcolin Talks” serisini başlattı. Şirket tarafından oluşturulan yeni bir format olan ‘Marcolin Talks’ serisi geçtiğimiz ay ilk kez Milano showroom’unda ‘Visions’ teması ile sunuldu. Marcolin Talks, Made in Italy etiketi ve İtalyan üretiminin öneminden sürdürülebilirlik ve yeşil yıkamaya, günlük yaşam ile yapay zeka arasındaki ilişkiden çeşitlilik ve kapsayıcılık ile kadınların güçlendirilmesine kadar çok sayıda farklı konuyu tartışmaya açmayı amaçlıyor. Marcolin Group İletişim Direktörü Clara Magnanini gecedeki panelin moderatörlüğünü üstlendi. Konuk konuşmalarının sonunda Marcolin Ceo’su ve Genel Müdürü Fabrizio Curci, fikir üretmek için yeni bir alan açmanın önemini ve bundan duyduğu gururu vurguladı. Marcolin, Marcolin Talk serisinin yakında sabit ve gezici bir etkinlik haline geleceğini, Marcolin’in Avrupa, Amerika Birleşik Devletleri ve Asya’daki uluslararası merkezlerine seyahat edeceğini ve çeşitli kilit pazarlarında faaliyet gösteren tüm paydaşları ve ortakları aktif olarak dahil etmek ve tartışmanın ayrılmaz bir parçası haline getirmek amacını taşıdığını belirtti.

Aralık 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir