Marcolin’in Yönetim Kurulu, 30 Eylül 2024 tarihine kadar olan finansal sonuçlarını geçtiğimiz ay raporladı. 2024 yılının ilk dokuz ayında marjlarda bir büyüme görülürken, düzeltilmiş faiz, vergi ve amortisman öncesi kazancı (Favök) 65.7 milyon Euro’ya, net satışlar üzerinden ise 2023 yılının dokuz ayındaki %3’e kıyasla, %16.1’e ulaştı. Net satışlar bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla cari kurlarla %3.2 (sabit kurlarla %-2.8) azalarak 408.0 milyon Euro olarak gerçekleşti. Bire bir benzer bazda, yani 2024’teki yeni markaların olumlu etkisi ve durdurulan markaların etkisi hariç tutulduğunda, cari döviz kurlarında %0.6 ve sabit döviz kurlarında ise %1.0 artış gerçekleşti. 2024’teki ana pazarlar, sırasıyla 202.0 milyon Euro ve 151.0 milyon Euro gelir kaydeden EMEA ve Amerika kıtaları olmuştur. Marcolin Group için yüksek bir potansiyele sahip olan Asya pazarı, yılın ilk dokuz ayında önemli bir büyüme kaydederek son yıllardaki büyüme trendini pekiştirmiştir. Düzeltilmiş net finansal pozisyon, operasyonel faaliyetlerden elde edilen pozitif nakit akışı sayesinde 31 Aralık 2023’e kıyasla 6.9 milyon Euro iyileşme göstererek 337.4 milyon Euro olarak gerçekleşmiştir.

Aralık 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir