İtalyan gözlük üreticisi Marcolin, kendi online marka dergisi Marcolin Stories’in lansmanı ile yeni bir editoryal proje sundu. Şirketin web sitesinde yer alan dergi ile okuyucular, moda ve lüks endüstrisi ile ilgili haberler, içgörüler ve merak edilenlerin yanı sıra ESG konuları (Çevre, Sosyal, Yönetim), insan hikayeleri, röportajlar ve seyahat notları aracılığıyla Marcolin evrenine adım atabilecekler. İçerik dört kategoride düzenlenmiştir. Amaç, şirketin kendi dilini, estetik kodlarını, hikaye anlatımını ve yüksek kaliteli ifade içeriklerini geliştirerek markanın meraklıları, müşterileri ve paydaşlarından oluşan topluluğunun ilgisini daha fazla çekmek. Görünürlük, mirasın farkındalığı ve uluslararası itibar, gözlük endüstrisinde ayırt edici bir anlatı sesi yaratmayı amaçlayan yeni projenin ana odak noktasıdır. Marcolin Grup İletişim Direktörü Clara Magnanini “Marcolin, dünya ekosisteminden beslendiği için büyük bir anlatı potansiyeline sahip bir şirket. Bu kurumsal çok boyutlulukta, şirketimizin kapılarını açmayı, kendimizi göstermeyi ve paydaşlarla güven ve sadakate dayalı yeni bir ilişki kurmayı amaçlayan bir marka gazeteciliği yaklaşımını hayata geçirdik” yorumunda bulundu.

Temmuz 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir