Marcolin, 1992 yılından bu yana en iyi İtalyan kültürel ve yaratıcı girişimleri bir araya getiren Fondazione Altagamma’ya katıldı. Marcolin, Altagamma’nın gözlük sektöründen tek üyesi olacak ve moda, tasarım, mücevher, gıda, konaklama, otomotiv, yat gibi çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren markaları içeren diğer 115 üye şirkete katılacak. Bu şirketler birlikte 10.000 yılı aşkın bir geçmişe ve ortalama 90 yıllık bir şirket ömrüne sahiptir. Altagamma’nın misyonu, ülkenin ekonomik büyümesine katkıda bulunurken üyelerinin rekabet gücünü artırmaktır. Vakıf, yaşam tarzımızın elçileri olarak dünya çapında tanınan markaları bir araya getirmekte ve diğer Avrupa dernekleri ile uyumlu olarak hem İtalya’da hem de Avrupa’da kilit sektörlerden birini teşvik etmektedir. Üst düzey endüstri, değerlerinin ve dünya çapındaki üretim mükemmelliğinin bir sembolü olmasının yanı sıra İtalya’nın uluslararası alanda tartışmasız lider olarak kabul edildiği bir sektördür. Altagamma’ya göre küresel lüks endüstrisi yaklaşık 1.500 milyar Euro’luk bir büyüklüğe sahiptir ve ekonomik belirsizliklere rağmen önümüzdeki yıllarda da büyümeye devam edecektir.

Mart 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir