Love Eyewear Ödülleri için Dijital Yenilik
100% Optical fuarı, Love Eyewear Ödülleri için aday listesine kalan tasarımları denemek için yeni bir interaktif filtre üzerinde ShopAR by DeepAR ile işbirliği yaptı. Şubat ayında 100% Optical 2024’te gerçekleşecek olan Love Eyewear Ödülleri için yeni bir interaktif sosyal medya filtresi oluşturuldu. Fuar organizatörleri, Love Eyewear Ödülleri 2024’ün ana sponsoru olan ShopAR by DeepAR ile birlikte çalışarak, etkinlik katılımcılarının ve ödüllerde aday listeye kalan tasarımları sanal olarak denemelerine olanak tanıyan bir filtre oluşturdu. Filtre, 24-26 Şubat tarihlerinde Londra Excel’de düzenlenecek olan 100% Optical’ın 10. yıldönümünü kutlamak amacıyla geliştirildi. 100% Optical fuar Direktörü Marlon Cera-Marle “Her geçen yıl daha da büyüyen bu ödüller, moda ve tasarımın yanı sıra sektördeki heyecan verici yenilikleri ve gelişen teknolojiyi gerçek anlamda yansıtıyor ve kutluyor. ShopAR by DeepAR’ı aramızda görmekten heyecan duyuyoruz ve işbirliği yaptığımız yeni filtreyi sanal olarak da olsa kullanmak için sabırsızlanıyoruz” yorumunda bulundu.
Aralık 2023