Look Yeni Kampanya Başlattı
İtalyan gözlük şirketi yeni iletişim kampanyası Look is More’yi (Look Daha Fazlasıdır) beğenilere sundu. Yeni kampanya markanın özünü yansıtabilmek üzere Max Galli Communication ile işbirliği içinde hazırlandı. Kampanyadaki üst üste binen üç eş merkezli dünya, Look giymeyi tercih eden insanları temsil eden beş model tarafından canlandırılan geçmişten günümüze destansı bir yolculuğu gözler önüne seriyor. Look’un Ceo’su Vittore Tormen kampanyayla ilgili “Bu kampanya Look’un sektördeki konumunu güçlendirmeyi ve yenilik, stil ve kaliteyi takdir eden yeni nesil tüketicilerin ilgisini çekmeyi amaçlıyor. Markanın değerlerini, güvenilirliğini ve modernliğini benimseyen bir kitleye ulaşmayı hedefliyoruz. Markamıza güven aşılamak ve takipçilerimizle bir bağ kurarak geleceğin zaten burada olduğunu ve kucaklanmaya hazır olduğunu göstermek istiyoruz” dedi. Look is More kampanyası, değişime öncülük etme hedefiyle şirketin iletişim yörüngesinde ileriye doğru atılan bir başka adım olarak tanımlanıyor.
Mayıs 2024