Arıkan Group, Lee Cooper markası ile optik ve gözlük endüstrisinin en büyük fuarlarından Silmo Paris’te yerini aldı. Enerjik tasarımları kaliteli üretim teknikleriyle harmanlayan Lee Cooper, genç, dinamik ve yenilikçi yaşam tarzını yansıtan gözlük modelleriyle fuarın ilgi odağı oldu. İlk olarak 1967 yılında düzenlenen Silmo Paris, 29 Eylül-2 Ekim tarihlerinde Paris Nord Villepinte’de gerçekleşti. Fuara, enerjik tasarımları kaliteli üretim teknikleriyle harmanlayan Lee Cooper markasıyla katılan Arıkan Group, dinamik standıyla katılımcılardan tam not aldı. 42 ülkeden 900 global katılımcıyı ağırlayan Silmo Paris, 1.500 markayı 27.000’den fazla ziyaretçiyle buluşturdu. Optik ve gözlük endüstrisinin devlerini bir araya getiren fuarda, sürdürülebilir yeniliklerden son teknoloji trendlerine, şıklıktan modern tasarımlara kadar birçok gözlük grubu sergilendi. 2017 yılında Lee Cooper markasını portföyüne ekleyen Arıkan Group, optik ve gözlük sektörüne yaptığı yatırımlara devam ediyor. Sektörde öncü bir marka olan Lee Cooper, gençlerin enerjik ve yenilikçi yaşam tarzlarını tasarımlarına yansıtarak tanıttığı tüm koleksiyonlarla ilgi odağı haline geliyor. Arıkan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arıkan ”Enerjik tasarımları kaliteli üretim teknikleriyle harmanlayan Lee Cooper, Türkiye’de 800’e yakın satış noktasında gözlük koleksiyonlarıyla başarısını sürdürerek ihracat pazarlarına açılıyor. Kadın, erkek, uniseks ve çocuk modellerinden oluşan geniş koleksiyonuyla farklı yaş ve yaşam tarzlarına alternatifler sunmamıza olanak veriyor. Her yüz tipine kusursuz biçimde uyum sağlayan optik ve güneş gözlüğü çerçeveleri yüz şekillerine göre farklı boyutlarda üretiliyor. Canlı, enerjik renk ve modelleriyle öne çıkan Lee Cooper’ın son koleksiyonlarını Silmo Paris’te görücüye çıkardık. Fuarda optik ve gözlük sektörünün liderleri ile yan yana olmak ve ülkemizi temsil etmek gurur vericiydi” dedi.

Ekim 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir