Lacoste, Markanın Kreatif Direktörü Pelagia Kolotouros tarafından Roland-Garros’un efsanevi merkez kortunda düzenlenen ilk defileden esinlenen üniseks güneş gözlüğü New Icon’u tanıtıyor. İlkbahar/Yaz 2025 reklam kampanyasında sunulan model, Lacoste’un kurucusunu ve benzersiz mirasını saygıyla anıyor. Model markaya özgü unsurları yeniden yorumlayarak cesur ve modaya yön veren bir ruhla birleştiriyor. Birinci sınıf asetattan üretilen bu üniseks güneş gözlüğü L6056S, dikkat çekici, büyük boy modifiye dikdörtgen bir ön kısmı vardır. Kalın, şeffaf sapları, çerçevenin benzersizliğini vurgulamak için Lacoste’un imza niteliğindeki iki unsuru olan uzun logosunu ve ikonik timsah amblemini yan yana metal parçalar şeklinde barındırıyor. Çizgili bir desenle süslenen özel metal iç tel, sapların içerisinde yer alıyor. İlkbahar/Yaz 2025 reklam kampanyasında açık yeşil ve açık şeftali renklerinde sunulan model; aynı zamanda açık gri, açık kahverengi ve açık sarı da dahil olmak üzere beş şeffaf renk seçeneğiyle satışa sunulmuştur.

Şubat 2025

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir