FC Barcelona ve Etnia Barcelona, doğup güçlendikleri şehir Barselona’yı onurlandırarak, sanat ve sporu birleştiren yeni bir kapsül koleksiyonla bir kez daha oyunun kurallarına meydan okuyor. Katalan şehri bir kez daha FC Barcelona ve Etnia Barcelona arasındaki işbirliğinin merkez üssü olarak öne çıkıyor. Her iki marka da şehrin kültürel ve sanatsal geleneğini ve elbette futbol takımına olan tutkusunu vurguluyor. Bu işbirliğinde sanat ve spor iç içe geçerek bir şehre ait olma duygusu ve paylaşılan değerler kutlanıyor. Kampanya, dünyanın en iyi kulüplerinden birine duyulan tutkuyu yansıtmanın yanı sıra bu koleksiyonun özünü de somutlaştıran sanatsal bir ifade olarak sporun destansı doğasını yakalamak için illüstrasyon formatını yeniden ele alıyor. FC Barcelona ve Etnia Barcelona arasındaki işbirliğinin bu ikincisi iki ürüne hayat veriyor. Kapsül koleksiyondaki ilk model Eindhoven, kadınların güçlenmesini destekleyen ve spor dünyasındaki rollerini savunan feminen tarzda bir güneş gözlüğü tasarımıdır. 1899 Premium Gold 24K ise bir önceki 1899 Gold modelinin premium versiyonu olarak yeniden üretilmiştir. Her iki model de HD polarize mineral camlara ve %100 UV korumasına sahiptir.

Şubat 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir