EssilorLuxottica, iki lens markası Varilux ve Transitions’a daha fazla dikkat çekmek amacıyla bu bahar bir değil iki kapsamlı online kampanya başlatıyor. Kampanyalardan ilki tanınmış haber dergilerinin portallarında, ikincisi ise sosyal medyada gerçekleştirilecek. EssilorLuxottica’nın yaratıcı dijital medya kampanyası ile Varilux markası Mart ayı boyunca Almanya’daki yüksek ziyaretçi sayısına sahip web sitelerinde yer alacak. Kısa videolar, Varilux progresif camların bilinirliğini artırmayı ve “10 üzerinden 9” sloganına ait marka vaadini aktarmayı amaçlıyor. Kampanya halihazırda İtalya, Fransa ve İspanya’da başarıyla uygulanmıştır. Transitions markası için ise Mart ayı sonuna kadar Facebook ve Instagram sosyal medya kanallarına odaklanan geniş kapsamlı bir online kampanya yürütülecek. Kampanya, kendinden renklendirmeli lenslerin avantajlarına ve renk çeşitliliğine odaklanıyor. Kampanya moda, sağlık ve gözlükle ilgilenenleri hedefliyor. Toplamda yaklaşık 15 milyon kişiye online olarak ulaşılacak ve yeni interaktif online test ile ışık hassasiyetlerini test etmeleri sağlanacak. İlgilenen kişiler daha sonra çevrelerindeki uzmanları seçmek ve randevu almak için çevrimiçi optisyen aramasını kullanabilecekler.

Mart 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir