EssilorLuxottica, Ferrari ile 2016 yılında başlayan ortaklığının yenilendiğini duyurdu. İki şirket tarafından imzalanan ve 1 Ocak 2023 tarihinden itibaren geçerli olacak çok yıllı yeni anlaşma kapsamında EssilorLuxottica, Scuderia Ferrari ve Ray-Ban markalarını içeren gözlük ürünleri tasarlamaya, üretmeye ve pazarlamaya devam edecek. Lisanslama faaliyetleri, Prancing Horse markasını içeren ilk monobrand gözlük koleksiyonunu da kapsıyor. EssilorLuxottica’nın sponsorluğu da yeni anlaşma kapsamında yer alıyor. Ray-Ban logosunun Formula 1 tek koltuklu araçlarında kalmaya devam etmesinin yanı sıra, logo Le Mans Hypercar ile Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nda ve GT3 araçlarıyla Gran Turismo şampiyonasında yarışan Competizioni GT’deki resmi sürücülerin araçlarında ve kıyafetlerinde ilk kez görünecek. EssilorLuxottica Yönetim Kurulu Başkanı ve Ceo’su Francesco Milleri “Genişletilmiş ortaklığımızla, dünya çapında çok daha fazla tüketiciye ulaşacağız ve Ferrari’yi gözlük kategorisinde daha da geliştireceğiz” dedi. Ferrari Ceo’su Benedetto Vigna ise “Bugünden itibaren Ferrari, EssilorLuxottica ile Ferrari markalı ilk gözlük serisinden, önümüzdeki motor sporları sezonlarında pistlerde bizi bekleyen zorluklara kadar her konuda yeni hedeflere ulaşmaya hazırlanıyor ” dedi.

Ocak 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir