Dita Ünlü Yüzlerle Çalıştı
Dita Eyewear, ünlü baba-oğul ikilisi Luka ve Clark Sabbat’ın yer aldığı en yeni kampanyasını tanıttı. Alfredo Bosco tarafından çekilen kampanya, ikonik Le Marais mahallesi ve Hotel Costes çevresinde çekilen görüntülerle Paris’i Dita’nın amiral gemisi mağazasının son durağı olarak tanıtıyor. Paris, Luka Sabbat için olduğu kadar çocukluğunun geçtiği yer olması nedeniyle Dita için de özel bir öneme sahip. Paris’i uygun bir arka plan olarak kullanan kampanya, Luka ve Clark’ı Dita’nın ikonik karelerinde zarif bir şekilde yakalıyor. Modellik ve oyunculuk kariyeriyle dünya çapında beğeni toplayan Luka Sabbat, Epi-Luxury 13 güneş gözlüklerini kendine özgü tarzıyla takıyor. Epi-Luxury serisi, olağanüstü Japon işçiliğine ve ‘lüksün ötesinde’ bir ürün sağlamak için beş temel ilkeye bağlı çerçevelere odaklanarak lüksün geleneklerini aşıyor. Luka’nın ünlü bir tasarımcı ve Dita meraklısı olan babası Clark ise büyük boy Grand-Apx güneş gözlükleri ve kendi imzası olan Mastic gözlüklerle kamera karşına çıkıyor.
Mart 2024