Brett Eyewear, sürekli büyüme dönemiyle birlikte Louis Cisti’nin Global Marka ve İş Direktörü olarak göreve başladığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre Brett Eyewear, sadece birkaç yıl içinde yüksek rekabetin hakim olduğu gözlük sektöründe kendine özgü ve saygın bir konum elde etti. Marka, bu süreçte Wheels and Waves ve Le Mans Classic by Peter Auto gibi etkinliklerle gerçekleştirdiği işbirlikleri sayesinde bilinirliğini artırarak konumunu güçlendirdi. Brett Eyewear CEO’su Jean-François Boiteux, atamaya ilişkin değerlendirmesinde, “Mevcut ekiplerimizin gücü ve Louis Cisti’nin aramıza katılmasıyla birlikte satış ve pazarlama yapımızı daha da sağlamlaştırıyor, önümüzdeki yıllarda Fransa’da ve uluslararası pazarlarda büyümemizi destekleyecek bir temel oluşturuyoruz. Louis Cisti, bu dinamik yapı içinde Brett Eyewear ailesine Global Marka ve İş Direktörü olarak katılıyor. Gözlük sektöründe Bollé, Cébé, Spy ve Serengeti gibi tanınmış markalarda satış, pazarlama ve marka yönetimi alanlarında liderlik görevlerinde bulunan Louis Cisti, 15 yılı aşkın deneyimiyle Brett Eyewear’in iddialı büyüme vizyonuna önemli bir katkı sağlayacak” dedi.

Ekim 2025

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir