Moda ve dijital alanda uluslararası bir geçmişe sahip yaratıcı yeteneklerden oluşan bir ekip tarafından 2020’de kurulan İtalyan markası Barrow, De Rigo Group ile birlikte gözlük sektöründeki ilk çıkışını duyurdu. Barrow ve De Rigo arasındaki dünya çapındaki lisans anlaşması, Barrow markası altında optik ve güneş gözlüklerinin tasarımı, üretimi ve dağıtımını içeriyor. Barrow’un De Rigo ile ortaklaşa tasarladığı ilk gözlük koleksiyonu bu ay içerisinde piyasaya sürülecek. Dağıtım, seçkin optik mağazalar ve Barrow’un e-ticaret kanalı aracılığıyla gerçekleştirilecek. De Rigo Vision Genel Müdürü Michele Aracri “Barrow’un pop art, sokak stili ve grafiklerden ilham alan yaklaşımını takdir ediyorum. Markanın genç yaratıcı ekibiyle birlikte Barrow’un yenilikçi, asi ruhunu De Rigo’nun ayırt edici kalitesini ve detaylara gösterdiği özenini yansıtan bir gözlük serisine taşıdık” dedi. Daddato Group ise “De Rigo bizim özümüze dokunarak bir evren ve ortak bir vizyon yarattı. Bu kadar kısa bir süre içinde giderek daha fazla insanın Barrow Ailesi’nin bir parçası olmak istemesi ve bize markamızın ruhuna uygun olarak en yüksek kaliteyi sunmaya devam etme fırsatını verdiği için De Rigo’ya minnettarız” yorumunda bulundu.

Mart 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir