Türkiye’nin lider gözlük üreticilerinden Arıkan Group, optik ve gözlük endüstrisinin en büyük fuarlarından biri olan Silmo İstanbul’da yerini aldı. Silmo İstanbul Optik Fuarı’na kendi tasarımı ve özel projelerin markası olarak konumlandırdığı Quantum, feminen detaylarıyla Belmond, genç ve dinamik tasarımlarıyla Lee Cooper ve sportif Dna’sını 100 yıllık tecrübesiyle gözlük sektörüne taşıyan Slazenger markalarıyla katılan Arıkan Group, yeni koleksiyonlarıyla fuar katılımcılarından tam not aldı. Quantum markasının yeni nesil optik koleksiyonu NXT ve okuma gözlüğü koleksiyonu Wisdom ile ön plana çıkan Arıkan Group inovatif gözlük tasarımları ile de dikkatleri üzerine çekti. Arıkan Group Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arıkan, ”Gözlük sektöründe istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ediyoruz. Gözlük ihracatında 7 yeni ülkeyi ve Türkiye’de 50 yeni iş ortağını portföyümüze kattık. Bu yıl tüm markalarımız ile Silmo İstanbul Optik Fuarı’nda yerimizi aldık. İhracat tarafında 30’u global olan 250 iş ortağımız bizi ziyaret etti. 50 adet potansiyel iş birliğinin yanı sıra gözlük ihracatında 7 yeni ülke için fırsatlar yakaladık. Ayrıca Quantum markamız ile birlikte optik çerçeve koleksiyonunu okuma gözlükleriyle genişletiyoruz. Wisdom Serisi, yepyeni 2 model ve 8 farklı renkle, yakın okuma ihtiyacı olan tüketicilere konfor, şıklık ve kaliteyi bir arada sunuyor. Ürünlerimiz, ergonomik tasarımları, zarif renk seçenekleri, dayanıklı paslanmaz çelik ve alüminyum malzemeden üretilmiştir. Wisdom, Quantum markamızın kendi ürettiği ilk yakın okuma gözlüğü serisidir. Ar-Ge departmanımız, gözlük üretiminde yeni trend, malzeme ve teknolojilerle tasarım yaklaşımları geliştirmek için sürekli çalışıyor. Arıkan Group olarak son trendleri, büyümeyi ve gelişme imkanlarını sunmayı ve yüksek kaliteyi misyon edinmesiyle “winwithus/bizimlekazan” felsefeni geliştirdik. Diğer taraftan, dijital pazarlama ve e-ticaret, işimizin büyümesi için kritik bir rol oynamaktadır. Online varlığımızı güçlendirmek ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunmak için bu alana yatırım yapıyoruz. Ayrıca yeni pazarlarda büyümeyi hedefliyoruz. Bu, yeni mağazalar açmak, distribütörlerle iş birliği yapmak ve uluslararası müşteri tabanımızı genişletmek anlamına geliyor.” dedi.

Aralık 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir