Saat ve gözlük sektörlerinin lider markalarından olan Arıkan Group gözlük sektöründe Türkiye genelindeki satış kanalına yönelik önemli adımlar atmaya devam ediyor. İlk çeyrekte ülkenin farklı bölgelerinde bulunan iş ortakları ile arka arkaya 8 ilde bölgesel toplantı düzenleyen Arıkan Group gözlük sektöründeki iddiasını ortaya koyuyor. Arıkan Group düzenlediği toplantılarla B2B tarafında dünden bugüne kurduğu geniş iş birliği ağı ile gözlük sektöründeki iş hacmini ve pazar payını büyütmeyi hedefliyor. Gaziantep, Diyarbakır, Adana, Konya, Isparta, Çanakkale, Bursa ve Malatya olmak üzere 8 şehirde iş ortakları ile buluşan Arıkan Group yerel pazardaki varlığını ve iş ortağı ilişkilerini güçlendirme yolunda kararlı adımlar atıyor. Arıkan Group Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arıkan, “Arıkan Group olarak iş ortaklarımızı kendi satış kadromuz gibi görüyoruz. Onların geri bildirimlerini dikkate alarak ürün ve hizmetlerimizi sürekli olarak iyileştirecek ve müşteri memnuniyetini artırmak adına yeni stratejiler geliştireceğiz. Satış kanalımızın başarısı bizim başarımızdır” dedi.

Nisan 2024

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir