Marka Hikayesi
VOGUE EYEWEAR

VOGUE EYEWEAR

Lüksün Sembolü

Arthur Baldwin Turnure tarafından 1892 yılında kurulan ve yüksek sosyeteye yönelik yaşam stili ve moda dergisi Vogue ile aynı ismi taşıyan Vogue Eyewear ilk olarak 1973 yılında beğenilere sunuldu. Moda trendlerini uygun fiyatlarla yansıtan Vogue Eyewear, 1990 yılında Luxottica Group bünyesine dahil oldu. Bu tarihten itibaren dünya çapında geniş ürün yelpazeleri sunan sofistike gözlük koleksiyonlarıyla adından söz ettirmeye devam ediyor. Luxottica Group markalarından biri olan Vogue Eyewear, bu sayede değişen ve gelişen piyasalara çok daha hızlı uyum sağlayarak büyümesini sürdürüyor. Trendlere odaklanan Vogue Eyewear, çağdaş güneş gözlüğü ve optik çerçeve stilleri konusunda DNA’sına işleyen lüks, kalite ve şıklıktan ödün vermiyor. Dünya çapında ün kazanmış uluslararası kişiliklerle kendisini genç bir marka olarak konumlandıran Vogue Eyewear, zaman içerisinde gösterdiği gelişimle gerçek anlamda uluslararası bir çağdaş moda markası haline geldi. Özellikle lüks ve elegant optik ve güneş gözlüğü koleksiyonları için son yıllarda Eva Mendes, Adriana Lima, Kate Moss gibi yıldızlarla hazırladığı reklam kampanyalarıyla hep bir adım daha öne çıkmayı başardı. Vogue Eyewear’ın ilk olarak 2017 yılında dünyaca ünlü top model Gigi Hadid ile yaptığı işbirliğinin yankıları da halen optik sektöründe devam etmektedir.

Vogue Eyewear’ın stili ve duruşu
Vogue Eyewear kurulduğu günden itibaren tüm dünyada modanın yol göstericilerinden biri olarak, optik ve güneş gözlüğü koleksiyonlarıyla adeta günümüz trendlerini rehberlik ediyor. Gözlük severlerin tarzlarına damgasına vuracak tasarımları sayesinde Vogue Eyewear, varlığını hazırladığı yeni modelleri ile göstererek modanın esintisini bakışlara yansıtmaktadır. Özellikle söz konusu güneş gözlükleri olduğunda moda trendlerini belirleyen Vogue Eyewear, Show Your Vouge (Modanızı Gösterin) manifestosu ile hareket ederek, gözlük kullanıcılarını özel kılan tüm güzellikleri ortaya çıkarmak için adeta bir stil danışmanı gibi gerçekte oldukları kişi olmalarına ve bu gerçeği dünyaya yansıtmalarına yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Vogue Eyewear, portföyündeki geniş, son moda tasarımlara uygun ürün yelpazesi, çeşitli renk ve çerçeve seçenekleri ile tarz sahibi, meraklı, pragmatik ve trendleri takip etmeyi seven tüm kadın ve erkeklere hitap ediyor. Aynı zamanda üniseks optik ve güneş gözlüğü modelleri ile de dikkat çeken Vogue koleksiyonları ile gözlük kullanıcılarının tüm sezonlara imzalarını atarak stillerini oluşturma misyonunu yüklenmiştir. Son trendlere uygun bir şekilde kombinlenen parçaların tamamlayıcısı olarak tercih edilebilecek optik ve güneş gözlüğü modelleri ile en ünlü tasarımcıların yaklaşımlarını gözlük severlere sunmaktadır. Kare, dikdörtgen, yuvarlak gibi geometrik güneş gözlüğü çerçevelerinin yanı sıra, kelebek ve klasik kesim çerçeveler ile her yüz şekline uygun formalarda güneş gözlüklerine Vogue’un eşsiz koleksiyonları içerisinde bulunmaktadır. Ayrıca Vogue Eyewear, tek renk camdan degrade camlara kadar birçok renk ve çeşitlilikte güneş gözlüklerini de görücüye çıkarmaya devam ediyor. Şık tasarımların dikkat çekici adresi olan Vogue Eyewear, aynı zamanda güneşin zararlı ışınlarına karşı göz sağlığını korumaya da büyük önem vermektedir. Vogue Eyewear, kendi özgü genç, dinamik ve modern tasarım diliyle, estetik olarak şık ve zamansız tasarımlar ortaya koyarken, işlevsellik, dayanıklılık ve konfor gibi önemli unsurlardan da asla ödün vermiyor.

Eva Mendes ve Adriana Lima…
Dünyaca ünlü aktris Eva Mendes, Vogue Eyewear’ın 2014 Sonbahar/Kış reklam kampanyasında yer alarak, Vogue markasının yüzü oldu. Son derece canlı ve renkli fotoğraf çekimleriyle büyük ses getiren reklam kampanyasında, ünlü aktris Vogue Eyewear’ın 2014 Sonbahar/Kış koleksiyonundan polarize camları bulunan rengarenk çerçeveleriyle görüntülendi. Sonbaharın renklerini taşıyan fotoğraflar, Eva Mendes’in harika gülümsemesiyle birleşince ortaya büyük ilgi gören bir reklam kampanyası çıkmış oldu.

Brezilyalı top model Adriana Lima
ise Eva Mendes’ten hemen sonra Vogue Eyewear’ın 2015 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu tanıtan reklam kampanyasının yüzü oldu. Victoria’s Secret Meleklerinden olan Adriana Lima, Vogue Eyewear’ın göz kamaştırıcı 2015 İlkbahar/Yaz optik ve güneş gözlüğü modelleriyle cezbeci görüntüler verdi. Brezilya’nın Buzlos şehrinde güneşin ışınlarından bolca yararlanın reklam kampanyasının çekimlerini fotoğraf sanatçısı Ellen Von Unwerth gerçekleştirdi. Adriana Lima aynı zamanda Vogue Eyewear’ın 2016 Sonbahar/Kış sezonunda da reklam kampanyasının yüzü oldu. New York şehrinde yine fotoğraf sanatçısı Ellen Von Unwerth tarafından gerçekleştirilen çekimlerde, Victoria’s Secret Meleği Adriana Lima, Vogue Eyewear imzalı Ocean Knot ve Light and Shine koleksiyonlarından gözlüklerle kameraların karşısına geçti.

Gigi Hadid zamanı…
Vogue Eyewear, ‘Show Your Vogue’ (Modanızı Gösterin) isimli reklam kampanyasını 2017 yılında beğenilere sundu. Bu reklam kampanyasında dünyaca ünlü model Gigi Hadid ile işbirliği yapıldı. Vogue Eyewear yetkilileri bu işbirliği için Gigi Hadid’i seçmeleri nedeni olarak Hadid’in tartışılmayan güzelliğini, sosyal medyadaki takipçi sayısının oldukça yüksek oluşu, uluslararası moda defilelerinin başkahramanı ve gerçek bir gözlük tutkunu oluşu olduğunu söylediler. Gigi Hadid’in yemek yerken, yemek hazırlarken, ata binerken gibi günlük rutin aktiviteler esnasında Vogue gözlüklerini taşıması, markanın reklam kampanyasının Gigi Hadid’in sadece normal bir model olmadığının ayrıca onu benzersiz kılan, cesur ve gerçek bir kişilik olduğunu da ideal şekilde yansıttı. Gigi Hadid’in sahip olduğu değerler, kişiliği ve tutkuları, Vogue Eyewear’ın iletmek istediği mesajı yansıtmak için vazgeçilmez unsurlardı. Vogue Eyewear’ın New York’da düzenlenen yeni kapsül koleksiyonu Gigi Hadid’in özel lansmanı 300’den fazla misafir ve sayısız gazetecinin katılımıyla görkemli bir şekilde gerçekleşti. Show Your Party temalı özel lansmanda misafirler Gigi Hadid ile bir araya geldiler. Gigi Hadid for Vogue Eyewear kapsül koleksiyonunun stilleri, kendini benzersiz hissetmek isteyen kadınlar için özel olarak tasarlandı. Tasarımlar, yenilikçi trendlerle birlikte 90’ların eklektik ruhunu yansıtıyor ve böylece sürekli yeni trendler arayan retro-şık çerçevelerin ortaya çıkmasını sağlıyor. Üç adet güneş gözlüğü ve bir adet optik gözlük olmak üzere 4 modelden oluşan özel kapsül koleksiyon, kullanıcılarına çok çeşitli renk seçenekleriyle sunulmaktadır. Bu özel Gigi Hadid koleksiyonu stili, özel ambalajı ve imzalı saplarıyla satışı sunulduğu günden itibaren ilgi odağı olmayı sürdürüyor. Dünya sosyetesinin gözdelerinden ünlü top model Gigi Hadid, Vogue Eyewear’ın 2018 İlkbahar/Yaz reklam kampanyasının yüzü de olarak ikinci kez marka ile işbirliği yaptı. İbiza’nın muhteşem kumsallarının fon olarak kullanıldığı ve fotoğraf çekimlerinin şık bir havuzda gerçekleştirildiği reklam kampanyası en az bir önceki yıl ki kampanya kadar beğeni topladı. Vogur Eyewear’in reklam kampanyasında Gigi Hadid kendisi tasarladığı modellerle kameraların karşına geçti. 2017’de oluşturulan Show Your Vogue reklam kampanyasına ait felsefeyi bir üst seviye taşıyan 2018 İlkbahar/Yaz kampanyası, çağdaş kadınlara bireysel güzellik konsepti ile yaklaşarak markanın mesajını onlara tam anlamıyla ulaştırmış oldu. Vogue 2018 İlkbahar/Yaz kampanyası marka mesajını ‘Benim Vogue’um, seninki ne?’ adlı soruya dönüştürerek, Vogue Eyewear kullanıcılarının kampanyanın aktif bir parçası haline getirip, onlarla olan duygusal bağı güçlendirmeyi amaçlıyor. Kampanya için çekilen çarpıcı yedi özel fotoğrafların görsellerinde Gigi Hadid’in canlı ve dinamik kişiliği ideal bir şekilde yansıtılıyor.

Vogue Eyewear ve Millie Bobby Brown…
Gözlüğe karşı dizginlenemez tutkusuyla yükselen bir yıldız olan Millie Bobby Brown ile yapılan işbirliği sayesinde 2020 yılında Vogue Eyewear için yeni bir sayfa açıldı. 2020 yılında özünü kaybetmeden imajını değiştiren Vogue Eyewear yepyeni bir döneme kapılarını araladı. Yeni, çok yönlü ve doğrusal bir logo ve yeni bir marka elçisi olan on altı yaşındaki Millie Bobby Brown bu yeni dönemin en önemli habercileri arasında yer alıyor. Millie Bobby Brown yüzünden düşürmediği gülümsemesi ve sempatik İngiliz aksanıyla Vogue Eyewear için marka ile birlikte yepyeni bir kapsül koleksiyon tasarladı. Kapsül koleksiyonun reklam kampanyasında başrolü Millie Bobby Brown alıyor ve kampanya, yaşamı, neşeyi ve bireyselliği geliştiren bir manifesto olan ‘Millie’nin Vogue Kuralları”na göre hareket ediyor. Z kuşağına ait olmanın gururunu her gün yaşadığı duygularla dışarıya ve gözlük tasarımlarına yansıtan Millie Brown, kampanyada kendisinden bahsettiği ve gerçek özünü anlattığı bir çalışmayla kendine özgü felsefesinden bahsediyor. Millie’nin Vogue Kuralları, Vogue Eyewear kullanıcıları ile marka arasında güçlü bir bağ geliştirmeyi amaçlayan ‘Kendini Sev’ ve ‘Nazik Ol’ gibi önemli mesajlar iletiyor. Millie’nin kendisini hiçbir zaman fazla ciddiye almadığı kampanya videolarında ayrıntılı olarak açıkladığı her bir cümlesi, koleksiyonu oluşturan çerçevelerin dış şakak bölümlerine işlenmiştir. Kapsül koleksiyon, pop, pastel ve modaya uygun renkler içeren 90’ların tarzından ilham almış. Ürünler, mini el çantası olarak kullanılabilen, çok yönlü ve modaya uygun bir aksesuar olan özel ambalajlarda sunuluyor. Vogue Eyewear kalitesi ve şıklığı gözlük severlere ulaştırırken, güçlü kampanyalarıyla dünyanın odak noktası olabilmeyi başarıyor.

Aralık 2021