Sektörden Haber
HOYA’DAN DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇÖZÜMLERİ

HOYA’DAN DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇÖZÜMLERİ

Gündemin dinamiklerinden dolayı hizmet kalitesini aynı düzeyde devam ettirmek için ‘dijital ziyaretleri’ uygulayan Hoya, sağlık ve hijyen koşullarını maksimum düzeyde korurken, müşterilerle olan rutin iletişimini kesintisiz sürdürüyor. Hoya Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Hakan Kayra, pandemi sonrası karantina günlerinin ardından normalleşme süreçlerinden bahsederken satış ve ürün eğitim hizmetleri faaliyetlerini de tekrar düzenlediklerini belirtti. Kayra “Ticari hayatımızda tekrar çarkların dönmesini sağlamak ve bu anlamda katkı sunmak en önemli sorumluluklarımızdan biri. Eski sürecimizde özenle ve düzenli olarak yaptığımız mağaza ziyaretlerimizi yeni normal sürecinde de aksatmadan yapmaya gayret ederken bir yandan da müşterilerimize dijital ortamlarda ziyaretler gerçekleştiriyoruz. Bu dijital ziyaretlerde müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap vermenin yanında güncel kampanyalarımızı paylaşıyor, ürün eğitimleri veriyor, satış ve hizmet anlamında optik sektörüne dair bilgi paylaşımı yapıyoruz. Böylelikle hem hijyen, sağlık koşullarını en üst seviyede koruyor hem de müşterilerimizle olan rutin iletişimimizi ve desteğimizi yeni dönemde de aynı şekilde devam ettiriyoruz. Yeni normal sürecinde dönemin dinamiklerine ayak uydurmak için yapılması gereken inovasyonu biz başlatarak sektörümüzde her zamanki gibi öncü olmayı hedefliyoruz” dedi. 

Ağustos 2020