Sektörden Haber
HOYA, OPTİK MAĞAZALARI BİLİNÇLENDİRİYOR

HOYA, OPTİK MAĞAZALARI BİLİNÇLENDİRİYOR

Hoya, salgın nedeniyle normelleşmeye geçilen yeni süreçte optik mağazalara özel hijyen önlemleri ile bilinçlendirme çalışmasına imza attı. Cam seçiminden odak alınmasına, ürün teslimi ve ödemeye kadar her adımın hijyenik şekilde tamamlanması adına tüm detayların düşünüldüğü hijyen önerileri sunumunda, hem saha ekibinin hem optisyenlerin hem de ziyaretçilerin bu süreci sağlıklı geçirmesi hedef alındı. Hoya’nın hazırladığı ve online olarak gerçekleştirdiği sunumlar çerçevesinde son kullanıcının mağaza içerisindeki ziyaret süresini en aza indirip sosyal mesafeyi destekleyecek önerilere yer verildi. Ölçüm, çerçeve seçimi ve odak alma sırasında hijyenik ortamın korunmasına yönelik stratejilerin paylaşıldığı önerilerde randevu yönetiminin önemine de değinildi. Mağaza içindeki ekip ve son kullanıcıların maske kullanımı haricinde mağazanın sürekli havalandırılması, ziyaretçinin temas ettiği tüm yüzeylerin ve çalışma aletleri ile deneme çerçevelerinin dezenfekte edilmesi, girişte dezenfekte istasyonu bulundurulması yanı sıra, zeminde sosyal mesafe etiketleri kullanılması da önerildi. ‘Geleceğin için Önlem Al’ sloganıyla hazırlanan stickerların optik mağazalara iletilmesi ile son kullanıcıların da bilinçlendirilmesine yönelik fayda sağlandı.

Haziran 2020