Dünyadan Haber
ETNIA BARCELONA’DAN YEMYEŞİL BİR REKLAM KAMPANYASI

ETNIA BARCELONA’DAN YEMYEŞİL BİR REKLAM KAMPANYASI

İspanyol gözlük markası Etnia Barcelona, 2020 İlkbahar/Yaz sezona hazırladığı koleksiyonu Warriors 2020’nin yeni reklam kampanyasını görücüye çıkardı. Çevresel ve toplumsal sorunların baş gösterdiği bir dünyada, umudu canlı tutmanın ve harakete geçmenin önemini vurgulayan kampanya konsepti, dünyamızın sorunlarını masaya yatırıp hepimizi değişimin bir parçası olmaya teşvik etmeyi amaçlıyor. Markanın yeni kampanyası doğadan esinleniyor. Çeşitli renklerden oluşan kuşlar ve çiçekler, yeni koleksiyondaki tasarımlarda ana tema olarak karşımıza çıkıyor ve adeta bizleri yemyeşil, huzurlu bir dünyaya götürüyor. Öte yandan kampanya konsepti gereği doğanın güzelliği, tehlikeli bir dünya ile karşılaştırılıyor. Kampanyada rol alan modeller; bitkiler, çiçekler ve kuşlarla çevrilmiş bir ortamda olsa da dünyamızı tehdit eden faktörleri yansıtan objelerin varlığı da fotoğraf çekimi alanında dikkat çekiyor. Etnia Barcelona’nın 2020 İlkbahar/Yaz koleksiyonu her bakımdan canlı renkleri ve yaşamı yansıtıyor. Bizlere yeryüzünde korumamız gereken güzellikleri hatırlatıyor. Çevre dostu anlayışına sahip olan marka, koleksiyonda hafif metal ve doğal asetat malzemeler seçmiş ve kampanyası için Kaliforniya’nın doğal parkları, Avrupa’nın ormanları ve Amazon yağmur ormanlarından esinlendiği renkler kullanmış. 

Nisan 2020