Dünyadan Haber
MODO, MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTTIRIYOR

MODO, MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTTIRIYOR

Modo, 2019 İlkbahar/Yaz koleksiyonu için basın ve optik işbirlikçilerinin sosyal medyada kullanmaları için kapsamlı bir iletişim kiti hazırladı. Kit “Endless Simplicity” (Bitmeyen Sadelik) isimli 2019 kampanyasının görsellerini de içeriyor. Fotoğraflarda aynı zamanda, markanın Thin Ultra ve Paper-Thin Acetate koleksiyonlarını oluşturan güneş gözlükleri de yer alıyor. Markanın iletişim kitinde, tüm ürünler için başlıklar ve hashtagler mevcut, ayrıca iki video da bulunuyor. Modo’nun sürdürülebilirliğe olan tutkusu ve sosyal sorumluluk projelerinde yer alması markanın Dna’sını oluşturuyor. Çocukların gözlük ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen “Bir Çerçeve Al-Bir Çocuğun Görmesine Yardım Et” ve “Bir Çerçeve-Bir Ağaç” isimli kampanyalarıyla marka bunu kanıtlıyor. Yeni iletişim kitiyle birlikte Modo, sosyal sorumluluk projelerini ve markanın bilincini sosyal medyada daha fazla yaymayı hedefliyor.

Ağustos 2019