Sektörden Haber
MOSCHINO’NUN METAL DÜĞMELERİ

MOSCHINO’NUN METAL DÜĞMELERİ

Moschino’nun 2019 İlkbahar/Yaz koleksiyonundaki güneş gözlükleri ve optik çerçeveleri İtalyan markanın keskin ve ironik kişiliğini adeta övgüyle sunuyor. 1983 yılında Franco Moschino tarafından kurulan marka, hazır giyim, deri ve aksesuar, bavul, parfüm ve özellikle gözlükleriyle lüks segmentte adından sıkça söz ettirmeyi başarıyor. Moschino’nun güneş gözlükleri ve optik çerçeveleri ise markanın Dna’sını birebir olarak yansıtmayı başarıyor. Yeni Moschino gözlük koleksiyonundaki modeller ise zarafeti ve şıklığı bahar ve yaz sezonununa başarıyla taşıyor. Daimi cazibenin ve lüksün dokunuşuyla öne çıkan stiller, Kreatif Direktörü Jeremy Scott’un yaratıcılığını yansıtıyor. Yeni koleksiyon, özgün imza öğelerine dayanıyor: Metal ve 3D Logo, Metal Düğmeler ve Çifte Soru İşareti şeklindeki marka logosu. Renk paleti, kırmızı ve pembe fırça vuruşu pop nüansların tamamladığı zamansız siyah ve Havana gölgeleri veya düz fuşya, menekşe ve pembe tonlarını içeriyor. Altın ve gümüş dokunuşlar koleksiyona sızarak 3D logolara, düğmelere ve aynalı lenslere dönüşüyor. 

Mayıs 2019