Sektörden Haber
GÖZLERİNİZİ SOLOTICA İLE BULUŞTURUN

GÖZLERİNİZİ SOLOTICA İLE BULUŞTURUN

Kontakt lens kullanım amacı her ne olursa olsun gözümüzde en sağlıklı, en doğal ve en kaliteli ürünü görmeyi tercih ederiz. Lüks segmentte yer alan renkli lens markası Solotica, kullanıcılarının bu ihtiyaçlarını maksimum seviyede karşılamayı amaç edinmiştir. Sürekli değişen ve gelişen moda anlayışının yanında Solotica’da lens renklerinde değişiklik ve çeşitlilik gösteriyor. İnsanlar birbirlerinden farklı görünmek ve benzerlerinden sıyrılmak istiyor. Bu noktada Solotica, renkli lens markası olan birçok rakibinin arasından hızla sıyrılıyor. Çoğu kullanıcının ortak paydası olan gözde lens yokmuş hissiyatı ve göze en yakın doğal görünüm. 1998 yılından bu yana göz cihazları, kontakt lens ve göz ameliyat malzemeleri sahasında çalışan Serhan Yanık tarafından 2010 yılında Türkiye pazarına kazandırılmış ve dünya satış ağındaki 5 bayisinden biri olarak lüks segmentte renkli lens markası olmayı başarmıştır. Türkiye distribütörü Optik Dünyası Ltd. Şti. bünyesinde anlaşmalı tüm optik mağazalarında satışa sunulmuştur. 

Şubat 2019