Sektörden Haber
LACOSTE 85. YILINDA DOLUDİZGİN

LACOSTE 85. YILINDA DOLUDİZGİN

Miras aldığı dinamik ve sportif detayların marka kodlarına bağlı kalınarak sofistike ve çok yönlü bir biçimde yeniden yorumlanmasıyla oluşturulan Lacoste 2018 İlkbahar/Yaz gözlük koleksiyonu, üç yeni güçlü ürün kategorisini beğenilere sunuyor. Tenis şampiyonu Novak Djokovic’in güçlü karizması ve adil oyun anlayışını özgün tasarım çizgisiyle bir araya getiren bu ilk seri, Fransızların zahmetsiz şıklığını yansıtan üç özel güneş gözlüğünden oluşuyor. Her biri kendine özgü formlara sahip bu üç gözlük modern bir estetik sunarken, çağdaş ve inovatif yöntemlerle Lacoste markasının spor mirasını da üst seviyelere taşıyor. Üç farklı stildeki gözlüğün her biri kortta hareket özgürlüğünü korurken günlük görünüme de anında farklılık kazandırmak üzere tasarlandı. Koleksiyondaki her çerçeve, sap uçlarında bu ayrıcalıklı iş birliğinin zarafetinin ve yüksek kalitesinin bir amblemi niteliğini taşıyan, özel Novak Djokovic imzasıyla öne çıkıyor. Ergonomik formları, üstün kalitede malzemeleri ve ikonik detaylarıyla dikkat çeken bu ilk Novak Djokovic Gözlük Koleksiyonu, Novak Djokovic’in Lacoste giyim koleksiyonundan ilham alan renk kombinasyonlarıyla özgün bir şıklık taşıyor. Bu yıl kuruluşunun 85. yılını kutlayan Lacoste, René Lacoste’un spor ve özellikle de tenis kültüründen ilham alan zamansız şıklık anlayışıyla yola çıkarak bir kapsül koleksiyon oluşturdu. René Lacoste’un 1933 yılında tasarladığı ilk polo tişört olan L.12.12’nin dinamik, sofistike ve kullanışlı stiline sadık kalınarak yeniden yorumlanan L878S gözlük modeli dört farklı renk seçeneğiyle satışa sunuluyor. Bu gözlük koleksiyonu, geçtiğimiz Eylül ayında Paris Moda Haftası’nda Lacoste’un Kreatif Direktörü Felipe Oliveira Baptista tarafından hazırlanarak podyuma çıkan Lacoste 2018 İlkbahar/Yaz koleksiyonunun retro havasını taşıyor. Bapista’nın “geçmiş, bugün ve gelecek” olarak tanımladığı koleksiyonun karakteristik özellikleri, büyük pilot çerçeveli gözlüklerde de kendini gösteriyor. Dünya çapında yalnızca iki bin adet üretilen bu retro vurgulu çarpıcı gözlükler, üç farklı rengiyle satışta olacak.

Ağustos 2018