Dünyadan Haber
RAY-BAN YİNE STEVEN KLEIN’İ SEÇİYOR

RAY-BAN YİNE STEVEN KLEIN’İ SEÇİYOR

Luxottica Group, ikonik markası Ray-Ban’ın reklam serilerinin ikincisi için yine meşhur Amerikalı fotoğraf sanatçısı Steven Klein ile işbirliği yaptı. Kampanya Ray-Ban ikonunu somutlaştıran 4 karaktere ait 4 çekimden oluşuyor. Kampanyadaki çekimlerde kullanılan imajlar modern toplumdan kaçışı temsil eden bir yol gezisi olarak temsil ediliyor. Kampanyadaki anlatı, Steven Klein’ın kahramanlarının kendilerini geçmişlerinden serbest bırakmalarını konu alan 2017 kampanya öyküsünün devamı niteliğindedir. Şimdi bu ileri görüşlü bireylerin hayallerini izledikçe ve gerçek benliklerini kucakladıkça hiç bitmeyen bir maceraya katıldıklarını görüyoruz. Kampanya, kendini ifade etmenin dönüştürücü gücünü ele geçirerek anında, geri alınamaz ve otantik bir ruhu simgeliyor. Fotoğraf sanatçısı Steven Klein “Her şey özgürlük ve geride bırakabilmeyle ilgili. Çalkantılı zamanlarda yaşamak, birçok insan için bir yol gezisi gibidir. Bu kampanya, ne tür zorluklar olursa olsun, kendi yolunuza gidebileceğinizi ve eğlenceli, iyimser, yaratıcı ve sevgi dolu olabileceğinizi deneyimleyebileceğinizi yansıtıyor. Sonuçta herkes kendi kişisel özgürlüğünü arıyor” dedi. Kampanyada kullanılan farklı karakterleri temsil eden ikonik gözlükler Marshal, Wayfarer Blaze, Aviator Evove ve Hexagonal isimli modellerdir. Kampanyadaki görüntüler dışında ayrıca 4 ayrı karakterin videosundan oluşan dijital içeriklerle dolu videolar da bulunmaktadır.

Haziran 2018